Wednesday, July 15

Uneven


Assalammualaikum. Hi how r u? Yayaya font lain on an unusual topic. Ceh takada apa yang unusual pun. Just me being depressed but i'm okay now. Maybe one of u had read my post yang depress haritu and yeah i deleted it sebab i find it annoying. Biasala ikut sangat perasaan ni. Nak kata tak kisah pun, heh i'm trying to ignore it for sure. God knows how much i pushed myself untuk takfikir kan pasal benda tu. So today is the last puasa, it's sad because rasa cam cepat sangat. I hope y'all having a good ramadhan. Oh yeah and from my depress post haritu kan aku ada kata, aku dah lepas jpj kan. Bahagia nok dapat lesen P. Aku kalau keluar, drive time malam je bawak ayah pergi mamak or pusing pusing. Lepastu adalah hari bertuah yang aku kena lecture dalam kereta sbb kekok sangat takbiasa lagi bawak kereta beso :-) :-) :-) :-)
I apologise to those yang aku dah buat dia sakit hati secara sedar and tak sedar.Aku takut aku takingat je so this is me generally apologising ohoho. And also kalau korang kenal EILA SWEET(zaman fb ni) ni, sampaikan sorry aku dekat dia. Sebab i called her a bitch dulu. HAHAHAHA but really though ni zaman form 2. Mana tahu  admin tengah baca kan. Sama baya dengan aku rasanya. But she aint a bitch, she's nice kot :-) :-) Aku dulu jahat and i also tried to cari balik sbb nak apologise tapi tak jumpa lol. Okay moving on, august is just around the corner. Also my birthday, TRIAL and STP sem 1. I'm always excited on august sbb idk maybe yaaa my birthday month i mean who doesnt get excited right? When u are in a happy mood, everything is going to be fine. InsyAllah. All the best jugak to those yang nak exam tu. Fyi, sis telah mengamalkan sikap #lantakkoaiokay and the result menunjukkan i'm already in my neutral phase. So tak kisah dah la. Adala bibit bibit kisah tapi takpe ai okay guys.
I'm currently updating in the car omw to loqstaq huhu how i missed suasana kampung even though panas terik tapi aku bahagia dekat sana. Ceh rasa macam i'm writing my will hahaha. So sampai sini jelah insyAllah ada masa aku continue. Nak cerita senarnya tapi lupa. Bila bila ingat aku update lagi. Okay gais, takecare dekat kampung. Makan rendang leklok. Amalkan sikap sis yaaaa hahah so bye!! x